Πολιτική Επιστροφών
Πολιτική Επιστροφών
Επιστραφούν το κουτί του προϊόντος, η απόδειξη λιανικής πώλησης, η κάρτα αλλαγής και οτιδήποτε άλλο συνοδεύει το προϊόν, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος του προϊόντος που αγοράσατε.
Οι επιστροφές γίνονται μέσω μεταφορικής εταιρείας και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Σε περίπτωση που θέλετε να φέρετε οι ίδιοι το προϊόν σε εμάς, επικοινωνήστε στο 2391053863
Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό
να φροντίσετε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί τυχόν φθορά κατά τη μεταφορά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
Για αλλαγή με άλλο προϊόν στέλνετε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε με την Courier center με δική σας χρέωση.
Στη συνέχεια μέσα στις επόμενες 10 εργάσιμες ημέρες πρέπει να κάνετε νέα παραγγελία από το site, όπου στα σχόλια της να αναφέρετε ότι είναι από αλλαγή με τον κωδικό της προηγούμενης σας παραγγελίας.
Μόλις λάβουμε το δέμα και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος σας στέλνουμε το νέο και πληρώνετε τη διαφορά, εφόσον υπάρχει.
Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο εξωτερικά βγάλτε το μια φωτογραφία και μετά σας
παρακαλούμε να ενημερώσετε την εταιρία courrier μέσα στην ημέρα που το έχετε παραλάβει ώστε να αναλάβουν την ευθύνη.
Στα προσωποποιημένα κοσμήματα που φτιάχτηκαν αποκλειστικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής.